• Nag 1
  • Nag 2
  • Nag 3
jtemplate.ru - free extensions Joomla

TERMINY ZJAZDÓW PLAN 07-08.04.2018

UWAGA SŁUCHACZE!!!

Rok szkolny 2017/2018

 TERMINY ZJAZDÓW W SEMESTRZE WIOSENNYM:

1. 10-11 luty 2018 r.

2.17-18 luty 2018 r.

3. 03-04 marzec 2018 r.

4. 24-25 marzec 2018 r.

5. 07-08 kwiecień 2018 r.

6. 21-22 kwiecień 2018 r.

7. 12-13 maj 2018 r.

8. 02-03 czerwiec 2018 r.

9. 16-17 czerwiec 2018 r.

Plan zajęc prosimy sprawdzać w piątki przed zjazdem słuchaczy, ponieważ jest on aktualizowany na bieżąco i ten plan obowiązuje na zajęciach!!!! Przypominamy o 50 % obecności na zajęciach !!!

.....

 

LO

LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

   sem. II, sala 1

 

LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

 sem. IV, sala 2

 

LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

 sem. VI, sala 7

 

 

 

SOBOTA –21 KWIECIEŃ 2018 r

 

 

1

8.30-10.00

J. POLSKI

BIOLOGIA

MATEMATYKA

EGZ. PISEMNY

 

2

10.00-11.30

J. POLSKI

BIOLOGIA

MATEMATYKA

EGZ. USTNY

 

3

11.30-13.00

HISTORIA

MATEMATYKA

J. POLSKI

 

4

13.00-14.30

HISTROIA

MATEMATYKA

J. POLSKI

EGZ. PISEMNY

 

5

14.30-16.00

MATEMATYKA

 

 

 

6

16.00-17.30

 

 

 

 

7

17.30-19.00

 

 

 

 

 

NIEDZIELA – 22 KWIECIEŃ 2018 r

 

 

1

8.30-10.00

CHEMIA

J.POLSKI

BIOLOGIA

 

2

10.00-11.30

CHEMIA

J.POLSKI

BIOLOGIA

EGZ. USTNY

 

3

11.30-13.00

J. ANGIELSKI

 

BIOLOGIA

J.POLSKI

EGZ. USTNY

 

4

13.00-14.30

J. ANGIELSKI

 

BIOLOGIA

ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ

 

5

14.30-16.00

INFROMATYKA

 

 

 

6

16.00-17.30

 

 

 

 

7

    17:30-19:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PSP

OPIEKUN MEDYCZNY

sem. II, sala 9

TECHNIK ADMINISTRACJI

sem. IV, sala 11

TECHNIK TURYSTYKI WIEJSKIEJ

sem. II, sala 22

TECHNIK TURYSTYKI WIEJSKIEJ

sem. IV, sala 23

 

 

SOBOTA –21 KWIECIEŃ 2018 r

 

1

8.30-10.00

DZIAŁANIA OPIEK. NAD OSOBĄ CHORĄ I NIESAMODZ.

WYKONYWANIE PRACY BIUROWEJ

-------

PROW. PRODUKCJI ROLN.

2

10.00-11.30

DZIAŁANIA OPIEK. NAD OSOBĄ CHORĄ I NIESAMODZ.

WYKONYWANIE PRACY BIUROWEJ

-------

PROW. PRODUKCJI ROLN.

3

11.30-13.00

ZABIEGI HIGIENICZNO-PIELĘGNACYJNE I OPIEKUŃCZE

WYKONYWANIE PRACY BIUROWEJ

PROWADZENIE PRODUKCJI ROLNICZEJ

USŁ. ŻYWIENIOWE

4

13.00-14.30

ZABIEGI HIGIENICZNO-PIELĘGNACYJNE I OPIEKUŃCZE

WYKONYWANIE PRACY BIUROWEJ

PROWADZENIE PRODUKCJI ROLNICZEJ

USŁ. ŻYWIENIOWE

5

14.30-16.00

ZARYS ANATOMII.FIZJOL. I PATOLO.Z ELEMENT.I POMOCY

 

OBSŁUGA TURYSTYCZNA

PRODUKCJA ROLNICZA

6

16.00-17.30

ZARYS ANATOMII.FIZJOL. I PATOLO.Z ELEMENT.I POMOCY

 

 

OBSŁUGA TURYSTYCZNA

PRODUKCJA ROLNICZA

7

17:30-19:00

 

 

OBSŁUGA TURYSTYCZNA

PRODUKCJA ROLNICZA

 

NIEDZIELA –22  KWIECIEŃ 2018 r

 

1

8.30-10.00

 OPIEKA  NAD OSOBĄ CHORĄ I NIESAMODZ.

POSTĘPOW. W ADMINISTR.

J. ANGIELSKI W TURYSTYCE

-----

2

10.00-11.30

OPIEKA  NAD OSOBĄ CHORĄ I NIESAMODZ.

POSTĘPOW. W ADMINISTR.

J. ANGIELSKI W TURYSTYCE

-----

3

11.30-13.00

ZDROWIE PUBLICZNE

POSTĘPOW. W ADMINISTR.

PROW. PRODUKCJI ROLN.

----

4

13.00-14.30

ZDROWIE PUBLICZNE

PODSTAWY PRAWA PRACY

DZIAŁALNOŚĆ TURYST.NA OBSZARACH WIEJSKICH

-----

5

14.30-16.00

ZARYS ANATOMII.FIZJOL. I PATOLO.Z ELEMENT.I POMOCY

PODSTAWY PRAWA PRACY

DZIAŁALNOŚĆ TURYST.NA OBSZARACH WIEJSKICH

-----

6

16.00-17.30

ZARYS ANATOMII.FIZJOL. I PATOLO.Z ELEMENT.I POMOCY

PODSTAWY PRAWA PRACY

EGZ. PISEMNY

DZIAŁALNOŚĆ TURYST.NA OBSZARACH WIEJSKICH

-----

7

17:30-19:00

 

 

 

 

 

 

 

ŚWIADECTWA MATURALNE

W dniu 12 WRZEŚNIA 2017r.

ogłoszenie wyników

z poprawkowego egzaminu maturalnego.

 

 

 

FREKWENCJA

Uwaga słuchacze - przypominamy o obowiązku 50% obecności na zajęciach edukacyjnych.

Decyzją Dyrekcji Szkoły - wszelkie nieobecności należy usprawiedliwiać najpóźniej we wtorki po danym zjeździe lub, jeśli zjazd jest pod koniec miesiąca, do końca danego miesiąca. Brak obecności lub jej usprawiedliwienia wiąże się z naliczeniem kary w wysokości 50 zł za każdy miesiąc bez wymaganej frekwencji (zgodnie z umową o świadczenie usług edukacyjnych - cz. II pkt 11, która jest nierozącznym elementem składanego kwestionariusza słuchacza).

.UPOWAZNIENIE DO ODEBRANIA ZAŚWIADCZENIA

DRODZY SŁUCHACZE, JEŚLI Z JAKICHKOLWIEK PRZYCZYN NIE MOŻECIE STAWIĆ SIĘ W SZKOLE OSOBIŚCIE W CELU POBRANIA ZAŚWIADCZENIA O UCZĘSZCZANIU DO SZKOŁY, TO ZAŚWIADCZENIA WYDAJEMY INNEJ OSOBIE -    TYLKO PO OKAZANIU NAM PISEMNEGO UPOWAŻNIENIA                                         
    WZÓR UPOWAŻNIENIA PROSIMY KLIKNAĆ TUTAJ

DYPLOMY ZAWODOWE Z OKE

DYREKCJA SZKOŁY INFORMUJE, ŻE OSOBY, KTÓRE ZDAŁY WSZYSTKIE KWALIFIKACJE (OTRZYMAŁY DYPLOM POTWIERDZAJĄCY ZDANIE DANEJ KWALIFIKACJI)  WYODRĘBIONE PODCZAS KSZTAŁCENIA  W DANYM ZAWODZIE, MOGA SKŁADAĆ WNIOSKI DO OKRĘGOWEJ KOMISJI EGZAMINACYJNEJ O WYDANIE IM DYPLOMU POTWIERDZAJĄCEGO WYKSZTAŁCENIE W ZAWODZIE!!! WSZELKIE POMOCNE INFORMACJE, BĄDŹ PROCEDUJĘ POSTĘPOWANIA MOŻNA UZYSKAĆ NA STRONIE OKRĘGOWEJ KOMICJI EGZAMINACYJNEJ W ŁODZI, KLIKNIJ W LINK:

http://www.oke.lodz.pl/info.php?i=275  NA STRONIE TEJ ZNAJDUJE SIĘ RÓWNIEŻ WNIOSEK O WYDANIE DYPLOMU DO POBRANIA I UZUPEŁNIENIA PRZEZ ZAINTERESOWANĄ OSOBĘ.

.INFORMACJE DLA MATURZYSTY W 2018 R.

Jeśli zdajesz po raz pierwszy maturę w 2018 MUSISZ ZŁOŻYĆ DEKLARACJĘ NA EGZAMIN DO DNIA 30.09.2017

 

NA STRONIE CENTRALNEJ  KOMISJI EGZAMINACYJNEJ ORAZ STRONACH OKRĘGOWEJ KOMISJI EGZAMINACYJNEJ W ŁODZI, MOŻNA ZNALEŚĆ WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE NA TEMAT EGZAMINU MATURALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

 

Praktyki zawodowe 2017/2018

Przypominamy o konieczności odbycia praktyk zawodowych!!!!!

Dokumentacja na zaliczenie praktyk dostępna jest w sekretariacie szkoły. Oddanie dokumentacji z praktyki zawodowej jest warunkiem zaliczenia semestru !!!

TERMINY SKŁADANIA PRAKTYKI W SEKRETARIACIE -16 GRUDNIA 2017 R.- III SEM BHP

30 grudnia 2017 r.   TA III SEM, OPIEKUN MEDYCZNY I SEM.

TERMINY SKŁADANIA PRAKTYKI W SEKRETARIACIE - 15 czerwca 2018 roku Powyższe dotyczy - ,  TUK II sem.  oraz TTW s. IV sem, ORAZ OPIEKUN MEDYCZNY SEM. II

 

 

 

 

Kontakt

PRESTIŻ Sp. z o.o. ODDZIAŁ W OPATOWIE

Sekretariat - ul. 16 Stycznia 4,     27-500 Opatów,   tel. 530 192 965

Zajęcia dla słuchaczy - Gimnazjum nr 1, ul. Ćmielowska 2, 27-500 Opatów

SEKRETARIAT CZYNNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU OD 08:30 DO 14:30

ORAZ PODCZAS ZJAZDÓW.

Sekretariat zamknięty w każdy poniedziałek po weekendowym zjeździe słuchaczy (wg harmnogramu zjazdów).


email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 

rekrutacja